2012年8月14日 星期二

兩個轆遊墾丁 (DAY2):人生的第一次

DAY 2:後壁湖、恆春鎮

2012年8月10日(五) 下大雨,約26度

早餐事件簿

約9:30AM,我哋過去『牧場旅棧』大堂食早餐

因為喺民宿,用膳地方好細,只有約10個位

去到老闆娘招呼我哋坐响一對香港夫婦側邊

正當我哋想坐低,佢哋就同我哋講果兩個位有人,繼而招手叫兩個細路過去

噉你哋頭先又唔同老闆娘講個位有人?

可能佢哋國語唔流利卦... Never mind... 

不過,大堂果吓就無位囉,老闆娘都好唔好意思,叫我哋遲10分鐘再嚟

唔緊要啦,暑假旺季嘛....


之後我哋番去已經有空位,

早餐好簡單,喺蛋番茄生菜三文治,可以揀飲鮮奶、咖啡或茶

話喺牛初乳唔知真唔真,不過真喺好香濃!正!

枱邊可愛牛

之前果家香港人仲响度,佢哋應該有兩家人

問題喺,到我哋食完佢哋仲未走....

大人响度嘆報紙雜誌傾偈、細路就响度玩game....

8個人霸咗差不多成個大堂

唔喺話你哋唔可以坐响度,但今日啲位咁緊張,你哋要玩要嘆,可以返房嘛....

唔該你哋為吓人哋著想啦...

仲有,果家人講嘢間中夾雜住英文,教育水平唔低㗎喎!

有啲香港人真喺好自私...

我覺得香港人識話強國同志無禮貌自私...

但正正就不知不覺學咗...

無蝕底嘛!


食飽我哋出去影吓相...

隔離嘅民宿『愛情海』

人生嘅第一次

出面仲喺不停落雨....

想繼續踩單車,但落雨成身濕晒好易病,著住雨褸踩又會焗死...

唔... 都喺去咗租車行睇吓點先...

雨越落越大...

我哋今日計劃去西南面嘅後壁湖,同遠啲嘅恆春鎮

車行老闆話一日去晒兩個地方都幾遠,叫我哋考慮吓租『電動車』

吓,我哋未揸過喎...

電動車好似綿羊仔噉,但用電、慢啲同唔駛有機車牌

好似幾好玩,但又有啲驚....

老闆話識踩單車就平衡倒,唔難...

噉,不如試吓囉


老闆都好負責任,叫我哋試吓先,睇吓揸唔揸得掂先

跟住佢帶咗我哋過對面公園試駕

開頭揸,一加油就失控向前沖,轉彎就失平衡,救命!

試咗兩個圈後漸入佳境

我同老公都好想玩,就一人租一架,兩架盛惠NT$1,100半日

電動車:外表同綿羊仔差唔多
我哋人生嘅第一次!







冒險王!


著埋雨褸好論盡....

老闆建議我哋先响無咁多大車嘅東南面(尋日踩單車嘅路線)習慣吓先

開頭揸反應較慢,都好驚失控撞埋其他車果度,

老公帶頭,我跟住佢無咁驚...

揸咗15分鐘就開始啲有信心

因為電池嘅原故,電動車唔可以行得太遠

我哋去後壁湖之前,要先番車行換電 (喺免費嘅)

(P.S.:電動車時速約40km/h,揸揸吓嫌佢慢添...不過,都喺安全緊要)

墾丁大街往後壁湖路線圖,來回共14.2公里


西南面果然多好多旅遊巴

揸緊嘅時候仲要落好大好大雨,

雨點不停打落塊面同對眼,搞到對眼好喼...

不過真喺幾好玩

中途有「機車路」,車路同機車路中間有小樹隔開,感覺安全啲

有啲「機車路」就响公路邊間條線

但都有危險位,有啲車超車時會霸埋條「機車路」好貼近我哋,
我哋唯有盡量貼近路邊行駛...

約45分鐘後,我哋就到咗後壁湖

我哋唔喺嚟睇風景,喺特登嚟食嘢㗎!


後壁湖『輝哥生魚片』


生魚片即喺魚生,嚟墾丁嘅遊客個個都會响度食

你問呢度嘅人,佢哋個個都識!

『輝哥生魚片』响一個魚市場入面,其他舖都喺食魚生

但只有佢... 超多人...



觀察所得,店舖喺以家庭式經營

叫號帶位嘅喺細佬、老闆就跟頭跟尾、阿妹同阿媽就起菜、阿哥同其他人負責廚房

細佬把聲超大,叫號嘅時候成個市場都聽倒,勁!

好彩,我哋1:30PM到,之前果輪剛食完,我哋等約15分鐘就有位

你估吓呢碟魚生幾多錢?

40片生魚片,片片都厚厚的!!
答案喺:NT$200 (~HK$50)!超級平!

口感真喺一流,但有啲唔喺好新鮮

不過HK$50噉大碟,就超抵食!





碟碟都好大碟,食到捧住個肚,仲要啲魚生食唔晒,好浪費...

埋單NT$1,100,約HK$300

食飽周圍行吓...


旁邊嘅碼頭

之後揸返車行換電,再去恆春鎮

今日全天落雨....

墾丁大街往恆春路線圖,來回共20.8公里


恆春阿嘉之家

因為「海角七號」這套戲嘅原故,墾丁、恆春等地因此而出名

見雨停就位刻影相


呢間就喺主角阿嘉嘅屋企,入內參觀要俾錢,無咩特別我哋無入去

主角阿嘉返工嘅郵局

終於見倒真嘅牛,佢哋好嘆...

自己覺得,恆春其實無咩特別....

之後用咗一個鐘多啲揸番墾丁

返到去差不多5點

好彩租電動車,否則行唔晒成個行程!


揸電動車真喺好刺激!好好玩!

中途俾一架大車駛過淺出嘅污水噴到成面都喺

諗起都想嘔
不過,原來超愛乾淨嘅我,有得玩喺唔會介意


墾丁海逸渡假旅店


因為『二手童話』今日無房,我哋轉嚟『墾丁海逸渡假旅店』

一晚HK$665,平日應該仲平

其實呢間民宿仲大過『二手童話』,

房間設備齊全,連牙膏牙刷風筒都有,好似酒店一樣,

不過就無咁有特色囉....


我哋又濕又攰,一於响民宿沖涼洗頭唞一唞....

約7點,我哋又出發掃街!

熱狗腸,好耐未食過,下面喺起司味,上面喺原味
雞排:較乾,無台北士林夜市豪大大雞排咁好食

台灣啲告示好搞笑...

不同口味嘅燒干貝  
燒干貝店












台灣人好鐘意嘅QQ蛋奶, 其實即喺香港嘅珍珠奶茶,
不過有好多味,我就覺得無咩特別


山豬肉、香腸

~End of Day 2~

Continue...Day 3:太陽出來了!



如需有用資料,請往『閒遊墾丁-預備篇』

2 則留言:

  1. 電動車好似幾好玩,正

    ww

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,對於無電單車牌的我,電動車可以俾我過吓癮:)

      刪除