2012年12月27日 星期四

聖誕星洲熱辣辣之旅 (DAY 2):Life is about eating!!

DAY 2:歐南園亞華肉骨茶、Little India、Orchard Central

2012年12月22日(六)

是日早餐:肉骨茶



新加坡地鐵(MRT)內的扶手設計不錯,繁忙時間咪唔駛掙餐死囉


我哋响Tanjong Pagar站落,呢度喺商業區,啲路唔似香港噉窄,反而似美國。



由MRT行約10分鐘就嚟到...


呢度大部份喺本地人光顧,會地道啲

油條同辣椒喺每枱必備,收錢的
好似香港嘅大排檔噉,呢道喺冇冷氣嘅,仲要飲住熱湯,汗流浹背



食市出面喺馬路,但又唔會覺得好大塵...

食客會自己攞熱水煲沖茶

肉骨茶

排骨湯,好味啲


見本地人都叫湯煮西洋菜,我哋都試吓,味道唔錯!

兩個人食咗唔喺好多嘢,盛惠SG15.90 (約HK$100),好貴


Little India 小印度



新加坡有好多印度人住,佔全國人口約25%,佢哋都會聚居响呢度

七彩斑斕嘅拜神花
印度人好多都食齋,中間喺好可愛嘅小矮瓜






Sri Veeramakaliamman Temple


 估吓呢啲咩嚟嘅?


 呢啲就喺印度女仕戴嘅手鐲,一筒有好多隻,好靚!



印度料理香料多到不得了,辣椒都有N種....



午餐响一間印度素食餐廳度食

嚟之前老公已經warn個我,印度人唔喺噉鐘意中國人

其間都有印度人『眼超超』我哋...

所以我影相都喺偷偷摸摸,快快手搞掂...

老公竟然揀咗間全店都喺印度人嘅餐廳

佢話想地道啲喎...

真喺驚食完出唔番嚟....



 我就叫咗個菠菜芝士加naan,芝士好好味


老公叫咗個要用手『嗱』嚟食嘅餐,味道真喺唔錯喎!

不過講明,我哋喺果啲成日去重慶大廈食咖哩嘅人,

印度味我哋喺食慣晒,

如果唔食慣嘅,請慎重考慮清楚!

Orchard Central

Orchard Road就好似香港嘅銅鑼灣,

shopping mall多人多車多遊客多

行到攰去亞坤食咖椰吐司(kaya toast)







亞坤嘅多士好薄好脆,多士喺啡啡哋色,入面好多kaya同牛油,

果然名不虛傳!

Marina Bay


呢隻唔獅唔魚嘅Merlion


對岸嘅幸福摩天輪


Marina Bay Sands


行完Merlion之後沿住Marina Bay行去Sands


又一個浮誇嘅地方


從Sands空中花園(Skypark)影出去嘅新加坡夜景


下雨後嘅晚空份外睛朗


~End of Day 2~


Useful Information:

歐南園亞華肉骨茶(Outram Ya Hua Rou Gu Cha Restaurant)
地址:7 Keppel Rd #01-05/07 PSA Tg Pagar Complex
在MRT 〈NE3/EW16歐南園〉與〈EW15丹戎巴葛〉間,都要走一小段路才會到。
營業時間:07:00~15:00;18:00~04:00

亞坤 Ya Kun Kaya Toast:http://www.yakun.com/

如需有用資料,請往四日三夜星洲之旅 - 預備篇

沒有留言:

張貼留言